Пошуковий запит: (<.>A=Саюк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Саюк В. І. Теоретичні засади якості підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. І. Саюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_53 Відзначено провідну роль науково-педагогічних кадрів у реалізації державної освітньої політики. Визначено зміст, організаційні форми і технології підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти. Констатовано, що якість підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів відображає цілісність і послідовність курсового навчання, орієнтацію на свідомий вибір змісту, форм і методів навчання, забезпечує розвиток і саморозвиток особистості, її професійну і соціальну мобільність, конкурентоспроможність на ринку праці й адаптаційну гнучкість. Отмечено, что ведущая роль в реализации государственной образовательной политики относится к научно-педагогическим кадрам. Определены содержание, организационные формы и технологии повышения квалификации научно-педагогических кадров в системе последипломного педагогического образования. Констатировано, что качество повышения квалификации научно-педагогических кадров отражает целостность и последовательность курсового обучения, ориентацию на сознательный выбор содержания, форм и методов обучения, обеспечивает развитие и саморазвитие личности, ее профессиональную и социальную мобильность, конкурентоспособность на рынке труда и адаптационную гибкость.In the article the theoretical bases of quality of professional development of scientific and pedagogical employees are opened. The main attention is paid to providing the contents, organizational forms and technologies of professional development of scientific and pedagogical employees in system of post-degree pedagogical education.
|
2. |
Саюк В. Організаційно-методичні засади реалізації освітньої програми "Основи психолого-педагогічних досліджень у системі післядипломної педагогічної освіти" [Електронний ресурс] / В. Саюк. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_37
|
3. |
Саюк В. І. Становлення та розвиток педагогічного дорадництва в Україні [Електронний ресурс] / В. І. Саюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2015. - Вип. 25. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2015_25_15
|
4. |
Саюк В. І. Професійна компетентність консультантів галузі освіти як важливий чинник успішної фахової діяльності. [Електронний ресурс] / В. І. Саюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2016. - Вип. 26. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2016_26_10
|
5. |
Саюк В. П. Ірпінська битва 1323 року [Електронний ресурс] / В. П. Саюк // Проблеми історії країн Центральної та Східної Європи. - 2015. - Вип. 4. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pikctse_2015_4_7
|
6. |
Саюк В. І. Організаційно-педагогічні умови формування змісту підготовки науково-педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. І. Саюк // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 146-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_10_16
|
7. |
Саюк В. І. Діяльність освітніх консультаційних організацій у розвитку освіти м.Києва [Електронний ресурс] / В. І. Саюк, О. В. Зімбалевський // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2016. - Вип. 28. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2016_28_22
|
8. |
Саюк В. І. Формування готовності майбутніх педагогів до роботи з дітьми раннього віку [Електронний ресурс] / В. І. Саюк, І. М. Германчук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2017. - Вип. 29. - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2017_29_32
|
9. |
Саюк В. Зміст освітньо-професійної програми "Педагогічне дорадництво" підготовки магістрів спеціальності 011 "освітні, педагогічні науки" [Електронний ресурс] / В. Саюк // Проблеми сучасного підручника. - 2020. - Вип. 25. - С. 149-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2020_25_15
|
10. |
Саюк В. Методична готовність майбутніх учителів початкової школи до використання нетрадиційних форм навчальних занять [Електронний ресурс] / В. Саюк, І. Мельниченко // Рідна школа. - 2019. - № 1. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2019_1_8
|